2 Juni

Idag var jag på ännu en intervju på Time Hotel, de hade ringt mig och velat träffa mig igen - tror ni jag blev glad eller? Eh ja... Detta gäller alltså en heltidstjänst start från augusti, sen är den typ 1 till 1 och ett halvt år för en kvinna ska vara mamma ledig. Jag vågar inte hoppas på för mycket men får jag jobbet så kommer jag hoppa högt! =) På mötet sa de att de ville att jag kom och provjobba några timmar och typ titta lite hur det går till och så får de se hur snabbt jag lär mig saker och sånt dära.

Efter intervjun fick jag lust med att köpa riktigt fina kläder för provdagen. Så jag stack till stan och köpte en svart kajav från h&m och ett par faktiskt snygga svarta kostymbyxor som jag enligt linda fick "en jävla röv" i haha. Tror det var ur positiv synvinkel..... men de var iaf snygga och ja såg helt klart några år äldre ut haha! Men de e ett fint hotell så kände att ja ville passa in ...  Orkar inte slänga upp bilder på de för ni kan ju se framför er svarta byxor+kavaj, inge speciellt där inte.

Sen vid 4 tiden gick jag och träffade Linda för en fika. Tog en varm choklad med grädde , my favorite från Bellmans!





Sen bar de av till Emma ute i Årsta, för vi och Halida skulle ha typ pizzakväll + måla vårt lakan till flaket ! De va skitroligt på pizzerian ja fick garvattack efter garvattack, och vi snacka mkt om balen och den helgalna kvällen haha! Jag kan bara säga de föresten att jag aldrig i hela mitt liv stött på en sån stor pizza, för så lite pengar.. va gick den på typ 82 typ inkl coca cola - FÖR SÅ MYCKET PIZZA! Ni ser själva den välller ut över hela tallriken fick vika in den haha. Och tallriken är stor också haha.








Senare framåt va va klockan, kanske 10 på kvällen så drog vi in mot stan för att Emma och jag var såklart inte alls sugna på att gå hem och lägga oss utan iställe ta en sen fika på Café 60s ! Jag tog en vaniljlatte och kacklet satt igång... all denna planering inför STUDENTEN!






Vid 12 på natten vandra vi hem till mig och Emma skulle naturligtvis köpa med sig en fet stor godispåse som vi skulle ha till filmen! Haha jaaaa såklart ja köpte en jag med (:











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0