<3



Är med min älskling hela dagarna, älskar dig så himla mycket. Snart 3 år!











Övrig viktig information om mig! Ni vet arbetsintervjun jag var på för andra gången? JAG FICK JOBBET! Från och med i början av augusti så blir jag heltidsanställd i 1 och ett halvt år (vikariat för en som ska vara mammaledig). Jag är så jävla lycklig, trodde inte det var sant! Nu har jag liksom något att göra i höst! Istället för att ligga hemma och klia mig på magen så har jag ett heltidsjobb , så jävla underbart. Sen efter jag jobbat där så får jag se om jag börjar plugga igen eller om jag söker något nytt hotelljobb. Hotellet heter iallafall Time Hotel och är med i  Best Western-kedjan och är 4 stjärnigt och väldigt fint! Wiihoo för mig (:


Kommentarer
Postat av: EMMA♥

saknar min blogg kompis ju! Det va ju du&jag mot världen, haha!

2009-08-16 @ 16:06:33
URL: http://emmaeliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0