Balen!

Åååh vilken rolig kväll! Taaaaack tjejer! Först hem till Emma för att fixa sig, stress stress, sen åkte vi till balen i skolan och de va jättetrevligt verkligen med mat & dryck som räckte och blev över! Sen drog vi tjejer hem till Emma för att byta om till partykläder (vi hade ju glidit runt i balklänningar liksom) och sen blev de en taxi för 5 pers och vilket drag de blev i bilen haha först pressa vi lite priser sen drog vi upp volymen på max och hade lite förfest på resan in mot stan! Första stoppet blev på Cafe Opera, tack vare Halida vår älskade ryss så vart de gratis inträde och inget köande! Hur skönt som helst.. Sen tvinga Linda & Sindy med mig till Toxic, så vi tog en taxi dit och var framme på 5 röda haha... Sen kommer pojken min med sina två polare och vill att kvällen ska avslutas på Club Mango och ja ba jaaaaaaaaaaaa tack för älskar musiken som spelas där! Sååå dit drog vi och ja dansa tills jag fick kramp i hela kroppen haha damn vad jag måste bränt kalorier där ;) .. Tyvärr sluta kvällen med feta magkrampen, fattta inte vad de var asså,, Nahom var lagom pinsam och sa högt att de nog bara var gaser hahahah ja ba men snälla... schh .... =)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0