Måndag




Igår skulle jag hem till baby. Och eftersom han är så van vid pizzerian här vid mig så var ja jättesnäll och köpte med mig pizza därifrån och åkte hela vägen till Vällingby haha alla titta konstigt på mig på tåget, vem åker så långt med pizza?

Vi hade iaf en jättemysig kväll tillsammans och det var första gången jag var i hans nya lägenhet, han har äntligen flyttat in på riktigt. Men rätt så tomt, ja det är det fortfarande.. Nästa projekt blir soffa+soffbord! Var där hela dan idag med och fick mig några timmars sömn där på kvällen för ska jobba natt idag! Vi gick och köpte ett riktigt skrovmål haha , hamburgaremeny från grillen (ni vet ärligt talat inte hur god den vegetariska är!!)

Nu ska jag strax iväg till jobbet. Jobbar 22:45-06:45. Men jag har laddat upp för natten har med mig; bärbar dvd-spelare+filmer, tårtbiten från födelsedagen (juste ja har ju fyllt år i söndags det glömde jag blogga om haha) ost&broccoli soppa och två böcker! Det ni.

Nä nu ska jag först möta upp en vän som ska hålla mig sällis till tåget, för hon är en sån där som RÖKER! haha. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0