Nackspärr & fjärilar.


Jag har gjort för mycket idag... fööör mycket. Stress och stress och hitan och ditan. Nu har jag fått nackspärr. Men nu måste jag krypa till kojjs. Jag provjobba idag föresten hörni och de gick galant, de skulle ringa på fredag och då får ja väl antagligen veta, ååh nervöööst. Receptionschefen e så rolig hon ba; och så lovar jag att inte ringa för tidigt på fredan! Haha bara för hon vet att jag tar studenten imorgon! =)

ÅÅÅÅÅÅÅÅH KAN NI FATTA ATT JAG GÅR UT SKOLAN IMORN !!!!! JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG ÄNDA NER I TÅRNA!


Stor god natt kram på er ! Nu mååååste jag gå ner i varv och däcka på min sköna svala kudde (:






(haha nu fick jag användning för denna bild som nahom smygfota nån natt... ja jag ligger där under nånstans)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0