Idag

Idag har jag hunnit med mycket faktiskt. Först drog jag och mötte Linda och så gick vi till stan för att shoppa. Jag hitta allt jag hade kvar att köpa! Efter ett tag slog vi oss ner på Coffee by George och jag beställde min absoluta favorit - fetaost pasta med soltorkade tomater. Sen träffade jag Nahom på kvällen och gick och tränade, gud vad skönt det var! Har ju inte kunnat träna för har varit sjuk.. skönt att komma igång igen!


Klänning till skivan





Skor till skivan




Skor till balklänningen




Skor till utspringet/flaket (ja vet de e tråkiga pumps men de e bekväma att ha! Haha. Tänk att man ska stå på flaket länge, och vill inte ha tråkiga ballerinas. De funkar till klänningen också för den är vit med ett svart "band" som är fastsytt precis under bysten liksom så de blir perfa)





En liten söt väska att ha vid utgångarna



Lite smågrejsnödvändigheter (älskar ögonskuggan , ska härma Emma och ha sådär fint nedanför ögonbrynen samt runt ögonen)





Nu har jag min Nahom här (som ja ska hålla handen med hela natten haha!) och vi ska äta bubbar (jordgubbar) nu och titta på Twilight (nej jag har itne sett den än ja e seeeeeeg!)

God natt (:

Kommentarer
Postat av: EMMA

haha sööt härmapa ;)

2009-05-24 @ 23:08:51
URL: http://emmaeliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0