Lördag

Japp morgonen började skit .. Tror ni inte jag vaknar av att min telefon ringer kl 8 på morgonen och gissa vem det är? Från jobbet! Jävla piss jag insåg på en gång att jag försovit mig. Jag börjar egentligen kl 7. Jag måste stängt av alarmklockan i sömnen eller nåt, hatar när jag gör så stupid stupid stupid. Jag rusar upp slänger på mig kläder och sminket åker ner i väskan. Tur som jag har så ligger hotellet mitt på st eriksplan så jag var där på 8 min typ. När jag kommer hit är det lungt, gästerna har knappt gått upp än så de va inget kaos. Men ju mer tiden går så blir de fler och fler som ska komma och äta frukost, och eftersom det är ett så litet hotell så sköter jag frukosten också så fan vilket kaos de blev till slut. Har aldrig varit med om det förut, folk kommer och klagar att allt är slut medans jag checkar ut folk IIIIIIIIIIHHH!

Sen kom damen ut i köket som verkligen hade haft värsta attityden, och ba: är du själv här? herregud hur klarar du det? förlåt för hur jag prata till dig förut jag hade ingen aning om att det bara var du som skötte allt det här, kan ja hjälpa till?

Men sen till slut ordnade det sig och nu är jag helt klar med allt, har bara lite utcheck kvar. Har fått låna Lindas bärbara dvd-spelare (ser ut som en typ bloggdator ni vet) och den ska jag titta på nu på eftermiddagen när det är så lungt här. Tror den där filmen "hundtricket" sitter i så den får det bli.

Sen ska jag träna efter jobbet, men har sjukt mkt träningsvärk i magen haha och öm i musklerna. Men det stoppar inte mig!


See yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0